THE SUICIDE SQUAD Trailer (2021) Suicide Squad 2 Movie

26. Ožu 2021.
7 957 629 Pregleda

THE SUICIDE SQUAD Trailer (2021) Suicide Squad 2 Movie
© 2021 - Warner

Komentari
  • Any questions? why are you still alive?

    Leonid SaykinLeonid SaykinPrije 7 minuta
  • Kinda dumb- but I like Harley Quinn

    Pink ChicPink ChicPrije 7 minuta
  • They got my dude Merle from the walking dead in this movie COME ON NOW I SEE THEM 😌✌

    Kk KelleyKk KelleyPrije 16 minuta
  • There's boomerang and flag but where's deadshot

    Nikz LaoadNikz LaoadPrije 29 minuta
  • Did I see taika watiti in there ? Hmmmm

    Jayswini ChowdhuryJayswini ChowdhuryPrije 35 minuta
  • Doesn’t look like it goes with the first one. I’ll watch, but that’s only because it has Margot Robbie in it.

    Kara RayKara RayPrije 48 minuta
  • Umm where is Will??

    jaclynn johnsonjaclynn johnsonPrije sat
  • Im so disappointed in this trailer...movie looks so stupid

    Julie DubisJulie DubisPrije sat
  • Where will Smith

    Carlos MolinaCarlos MolinaPrije sat
  • I will ONLY watch this movie because Birds of Prey was pretty good and Pete Davidson is in it. Suicide Squad 1 was barely a movie

    SamiSamiPrije sat
  • where is joker dude ..

    Hazim NasserHazim NasserPrije sat
  • وش وضع البيبي شارك معهم 😂😂😂

    نوف ناصرنوف ناصرPrije sat
  • PETE

    Nika KNika KPrije sat
  • 1:23 hand replay button

    diablospyrodiablospyroPrije sat
  • I feel like this is going to be another box office bomb, but....i see idris Elba and I click

    Sam CarmenSam CarmenPrije sat
  • The budget for King Shark...i-...the budget in The Flash for King Shark was so much better and this is a movie...

    Sam CarmenSam CarmenPrije sat
  • Omgg

    XC SantoyuXC SantoyuPrije sat
  • King shark in the movie Me: TAKE MY INTIRE LIFE SAVINGS MOVIE THEATERS!

    Ben FlanneryBen FlanneryPrije sat
  • Yashh in EXCITED

    beautiful Ocean of Army and Blinkbeautiful Ocean of Army and BlinkPrije sat
  • not only there a sequel, there's also: John Cena. Pete Davidson. who's casting 😂😂😂

    Julia SchnarrJulia SchnarrPrije 2 sati
  • vhere thıs jokerrrr ?????

    emre budakemre budakPrije 2 sati
  • Ngl I’m gonna lowkey miss the joker

    Isabella SerranoIsabella SerranoPrije 2 sati
  • y donde changos esta Will Smith

    Tales CuentaTales CuentaPrije 2 sati
  • i love how we're all just ready to forget the first one existed

    Ren PotterRen PotterPrije 2 sati
  • Eh I'm not going to watch it maybe because the characters are so random except for Harley

    Karla CanalesKarla CanalesPrije 2 sati
  • I wanted Will Smith to be in there

    Krissy mulanKrissy mulanPrije 2 sati
  • B)

    o_0o_0Prije 2 sati
  • PETE DAVIDSON HELLO

    heidiheidiPrije 2 sati
  • DEADPOOL formula

    ghst_nghst_nPrije 2 sati
  • Kinda looks garbage and they look like bozos there turning unrealistic realistic comedy and doesn’t look like it’s gonna end well

    L!BRAL!BRAPrije 3 sati
  • What went wrong with Rick Flag ? Why is he a stupid adult kid on drugs now ? Wasn't he an adult military man in love with a smart woman ? (Sure possessed by a demon/witch/evil something)... I'm lost. It seems only Aquaman, Wonder Woman and Harley Queen have been too well cast to not have big changes.

    Herr.S Romain SandtHerr.S Romain SandtPrije 3 sati
  • el tiburón me da miedo.

    Laureen Sophia PerezLaureen Sophia PerezPrije 3 sati
  • Will smith?

    Slay roseSlay rosePrije 3 sati
  • No Have mercy, dc

    BENRYBENRYPrije 3 sati
  • a giant starfish. ._.

    IndiaIndiaPrije 3 sati
  • King shark is a shark

    irisirisPrije 4 sati
  • PETE DAVIDSON IS IN THIS?! I LOVE PETE DAVIDSON

    Everything EditsEverything EditsPrije 4 sati
  • I like the first one btr

    Aisha LadanAisha LadanPrije 4 sati
  • Wait, is this an SNL skit?

    Mary McNamaraMary McNamaraPrije 4 sati
  • I think the more comedic theme will work better than the last movie

    RetardeesnutsRetardeesnutsPrije 4 sati
  • I will miss deadshot 😢

    StarZ1StarZ1Prije 4 sati
  • haaaaand

    Mr.sarcasmMr.sarcasmPrije 4 sati
  • The fact that Pete Davis and Idris Elba are in this is GOLD!!!!

    janae de saussurejanae de saussurePrije 4 sati
  • Harley Quinn is just getting better and better ever movie

    Jas_.28Jas_.28Prije 4 sati
  • nah we want will smith

    Hanona FzHanona FzPrije 4 sati
  • They where going in an armed castle with t shirts,love it

    GLEEEB DA NOOBGLEEEB DA NOOBPrije 4 sati
  • “Nom Nom” *cutely eats human*

    Emelia PlushEmelia PlushPrije 4 sati
  • Where is joker

    Ackelia RobinsonAckelia RobinsonPrije 4 sati
  • I didn’t know she’s nightblood

    DanielDanielPrije 4 sati
  • I rather first the first one this one just doesn’t feel the same

    Darcy CunninghamDarcy CunninghamPrije 5 sati
  • *Please* be good

    Dudemitri MoxembergDudemitri MoxembergPrije 5 sati
  • Holy shit. I want to see. Can't wait for summer. They better do a good work

    Diana TavaresDiana TavaresPrije 5 sati
  • I want to watch thsi so bad but I think after watching this vid I’m going to hate it 🤣🤣🤣🤨😅

    Serenity LarkinSerenity LarkinPrije 5 sati
  • Where’s Joker ?

    B LineB LinePrije 5 sati
  • Harley Quinn the star of the movie

    veruca saltveruca saltPrije 5 sati
  • Omg omg omgggggggg m gonnna cryyy this is the happiest newwwwwssssssssssssssssssss yaaaaaaaaaay fuck yeahhhh

    Ka RimaKa RimaPrije 5 sati
  • Nice to see they dont seem to be sexualizing Harley in this one 🤙🏼

    RenRenPrije 6 sati
  • I don't know how to feel about this

    Nefeli FoniaNefeli FoniaPrije 6 sati
  • So no ones gonna talk about Pete Davidson?

    uniqueuniquePrije 6 sati
  • damn, this one doesnt look as good as the first one, psyched, but they took out all of our good characters and made harlie wear a dress, and what exactly are they fighting? a giant starfish...lmao

    Summerae JonesSummerae JonesPrije 6 sati
  • Херня какая-то

    Надежда НеповинныхНадежда НеповинныхPrije 6 sati
  • is that a fckng hai fish ???

    シHopeシHopePrije 6 sati
  • Wanna support Margot... but not John Cena... awful casting

    A MangrooveA MangroovePrije 6 sati
  • I LOVE HERLEY QUIN

    Yahya SnapaYahya SnapaPrije 6 sati
  • I thought people hated the first one? Why did they make a "2" version Plus F U C K warnerbros.

    EnchantedIDKEnchantedIDKPrije 6 sati
  • Brooooo this looks soooo good

    Alissa LacourAlissa LacourPrije 6 sati
  • Yay Sylvester Stallone

    redheadredheadPrije 6 sati
  • As soon as I saw john Cena in this I just knew this movie was gonna suck

    Estefany ArguelloEstefany ArguelloPrije 7 sati
  • I couldn’t imagine Harley without Margot playing her. She’s made for the role and she’s such a great actor

    Katelyn CeceliaKatelyn CeceliaPrije 7 sati
  • Bro why did they decide to make a second movie?? from all the people i know that watched it not one person liked it..like it was not a good movie and they were like...anyways let's make a second one with even weirder characters and storyline and actors..sounds about right

    Pina RosePina RosePrije 7 sati
  • That looks horrible

    SeltesSeltesPrije 7 sati
  • net sevmedim

    sinem yupsinem yupPrije 7 sati
  • only 2sec glimpse from John Cena 😏

    Zamiiha AZamiiha APrije 7 sati
  • Do you wonder if they'll ever make a Suicide Squad movie that DOESN'T blow? Cuz the first one, and Birds of Prey were complete shite. I wonder why they can't get it right?

    RayBbabyRayBbabyPrije 7 sati
  • Is that Pete Davidson ?

    slay smachslay smachPrije 7 sati
  • Can't believe they took joker out but have actually put a damn talking shark in it

    Vivienne WilkesVivienne WilkesPrije 7 sati
  • Looks worse than the first. Harley is the only enticing factor

    Lana WanaLana WanaPrije 7 sati
  • am i the only one who thinks this look kinda good? i just hope that jared leto is not in it haha

    J T OJ T OPrije 7 sati
  • Nope

    Jesse808Jesse808Prije 7 sati
  • No will Smith?

    Sarah EssmanSarah EssmanPrije 8 sati
  • Yes Pete Davison’s in it

    Julia NavratilJulia NavratilPrije 8 sati
  • wtf John cena

    boobooPrije 8 sati
  • this looks absolutely terrible but ill probably watch it

    Rok JeklRok JeklPrije 8 sati
  • I hear John Cena voice but don’t see him nowhere

    Wide TrooperWide TrooperPrije 8 sati
  • This one looks so much better than the last one.

    CringeGaming667CringeGaming667Prije 8 sati
  • Didn’t expect to see Pete 😂

    Chiara KChiara KPrije 8 sati
  • shark boy in 2021:

    Silver BulletSilver BulletPrije 9 sati
  • Is anyone else missing joker and deadshot?

    aditi saxenaaditi saxenaPrije 9 sati
  • Pete Davidson

    Taco BellTaco BellPrije 9 sati
  • I’m only watching it because of Margot Robbie Pete Davidson and Michael Rooker

    RitaWithTheCurlsRitaWithTheCurlsPrije 9 sati
  • No Will Smith? 🙁

    ᴠɪᴏʟᴇᴛ ツᴠɪᴏʟᴇᴛ ツPrije 9 sati
  • They fucked up again😂

    RP RIPRP RIPPrije 9 sati
  • Hello beautiful person scrolling through the comments. Sending you positive and healing vibes ❤

    elblondie69 falconerelblondie69 falconerPrije 9 sati
  • Oh god James- what you doin- I asked that in a good way, even tho GotG was weird I feel this one will be too it has those kind of vibes.

    Ochaco UrarakaOchaco UrarakaPrije 9 sati
  • looks like another kill alll meatbags to save the day kind of movie

    Oneida vOneida vPrije 10 sati
  • Go pete

    alice in qurick landalice in qurick landPrije 10 sati
  • Why ruin the movie with such bad comedy... oh yeah that’s DC’s MO.

    Scared FolksScared FolksPrije 10 sati
  • Orange crocs 😂

    Atinuke LadipoAtinuke LadipoPrije 10 sati
  • PETE DAVIDSON!!!!!!!!!!!!

    Vuelo Travel BoutiqueVuelo Travel BoutiquePrije 10 sati
  • Totally copying the energy from guardians of the galaxy

    Jake MJake MPrije 10 sati
HRworld