Reviewing Terrible Minecraft Servers

31. Sij 2021.
2 044 559 Pregleda

this got demonetized SO fast. I gotta tone it down a bit
twitter: bit.ly/2kDc2Uj
twitch: bit.ly/2mdeFwz
Insta: bit.ly/36ootb9

Komentari
  • "I'm a good man" Proceeds to talk about the beauty's of fish dying.

    kiddy dreamstarkiddy dreamstarPrije sat
  • why do you keep calling everyone children and talking as if you're older when you're 15

    Crimson CrimzoCrimson CrimzoPrije 2 sati
  • hey boffy wanna play minecraft together? maybe we could put our minecraft beds together 👉👈😳 jkjkjk.... unless?

    Christopher NamChristopher NamPrije 2 sati
  • I played on cubeville so much

    99cows9999cows99Prije 4 sati
  • when sub because the content and unsub because repeated suicide jokes in a span of 5 minutes. suicide and sexual assault jokes are not funny and these jokes make light of victims and encourage suicide. trust me i know

    Kayla JacksonKayla JacksonPrije 9 sati
  • hypixel is doodoo lol. they don’t have survival.

    cyandreamcyandreamPrije 13 sati
  • Me in the first 2 seconds oh yea this is the internet i don't get a say in what a good sever is

    Cyclops CoolCyclops CoolPrije 22 sati
  • You are a fucking asshole, but funny af

    Ill_cigarsIll_cigarsPrije dan
  • lol look at the bedrock edition ones those are crap

    dazzydazzyPrije dan
  • I like the Matt Stonie subtle addition.

    MaureenMango1MaureenMango1Prije dan
  • Boffy: "I want a load of those fish dying all at once." That one environmentalist: *you weren't supposed to do that*

    Discord ManiacDiscord ManiacPrije dan
  • Mine plex is terrible

    Windows XPWindows XPPrije dan
  • 'I haven't even wronged you yet' Lmao

    Obi Wan KenobiObi Wan KenobiPrije dan
  • "The other servers are ranked between dogshit and dogshit." I laughed harder than I should of.

    The Rat With a knifeThe Rat With a knifePrije dan
  • i mean, obviously it means they've been awarded the award which is Pewdiepie.

    Lucia GrintonLucia GrintonPrije dan
  • "Somewhere on the scale of dogshit to dogshit" -Boffy 2021

    BoredBoredPrije dan
  • ok

    Colum MorganColum MorganPrije 2 dana
  • dont you love when your comfort youtuber is a 15 year old bully. thats pretty much my life goal.

    K1NN13 TR4SHK1NN13 TR4SHPrije 2 dana
  • You: Got Wurst and got Banned me: Got Wurst and got banned

    Galaxy gamesGalaxy gamesPrije 2 dana
  • "hi" "no"

    Mrloekie RBLXMrloekie RBLXPrije 2 dana
  • 2b2t

    Ewan McKeeverEwan McKeeverPrije 2 dana
  • Don’t forget how you killed at least 1000 chickens

    Doppio VinegarDoppio VinegarPrije 2 dana
  • Well... to be fair, the buildings in the server are good, they must've worked really hard... But if they download a world, that's just pathetic

    MxtsuMxtsuPrije 2 dana
  • 8:58 im fuckin dead

    Obi-Wan KenobiObi-Wan KenobiPrije 2 dana
  • Not 2b2t tho Can’t lie

    SirButterySirButteryPrije 3 dana
  • I played on purpled prison once. It was a good prison, but prisons suck.

    BurningIcicleBurningIciclePrije 3 dana
  • "murder always makes me feel better." - boffy 2021

    ItsPurplepawItsPurplepawPrije 3 dana
  • bumblecraft is trash anti cheat sucks

    VV GamesVV GamesPrije 3 dana
  • 8:56 Boffy has a stroke and becomes a gangster

    That ToucanThat ToucanPrije 3 dana
  • hesaidslime

    Brady's BeaterBrady's BeaterPrije 3 dana
  • When ever someone recognizes you just crouch so they can’t see your name lol. Sure they can screenshot the player list but their not that smart.

    Bald Vegetable GamingBald Vegetable GamingPrije 3 dana
  • I use the same hacks

    dokx ytdokx ytPrije 3 dana
    • @akwgamer25 i guess

      dokx ytdokx ytPrije dan
    • @dokx yt on servers?

      akwgamer25akwgamer25Prije dan
    • @akwgamer25 ya?

      dokx ytdokx ytPrije dan
    • You accually hack

      akwgamer25akwgamer25Prije dan
  • Check out wynncraft

    dl-o-lbdl-o-lbPrije 3 dana
  • There is another one actually t2b2t. Also a good server

    Crispy ShamanCrispy ShamanPrije 3 dana
  • You should have done lemon clouds because I played on it and it is complete shit and is not balanced at all

    LeTabbySlimeLeTabbySlimePrije 4 dana
  • So he is basically an adult with the brain of an infant... and 1.8 Million people subbed to him... I'd say I am disspointed, but this is HRworld. Can't have too high of an expectation.

    CrazyD doing stuffCrazyD doing stuffPrije 4 dana
  • my dream is for you to harass me in minecraft

    çútê brätçútê brätPrije 4 dana
  • Official minecraft servers suck absolute ass. Servers with friends are fun.

    DaseoMomaDaseoMomaPrije 4 dana
  • Who remembers mineverse

    luke.stockhamluke.stockhamPrije 4 dana
  • bruh 2b2t is good too

    Diamond TrollerDiamond TrollerPrije 4 dana
  • 2:28 sounds like an ACTUAL BANG with airpods on XDDDD

    Eryn ChapmanEryn ChapmanPrije 4 dana
  • Nice.

    ShiroCatShiroCatPrije 4 dana
  • Hive is okay (in bedrock)

    usman hafizusman hafizPrije 4 dana
  • Fun fact, lsd can kinda look like that

    Thedudeamongmen GsThedudeamongmen GsPrije 4 dana
  • Boffy: yea I got ddosed but I contacted the internet provider of the guys who ddosed me and got him completely banned from the internet in his area.

    ElijahElijahPrije 4 dana
  • Its 12:30 PM and I can't sleep

    CP SD70ACuCP SD70ACuPrije 4 dana
  • *Starts to regret blurring out the Kids ip address*

    Tim NguyenTim NguyenPrije 5 dana
  • The dude said he don’t need slime wtf lol

    Romari BussetteRomari BussettePrije 5 dana
  • The best one is the vanilla one you play on with friends (normally aternos coz they free)

    William HowardWilliam HowardPrije 5 dana
  • When you can't play hypixel so you play mineplex- i know you pain

    notdelorahnotdelorahPrije 5 dana
    • PLS I GOT BANNED FROM HYPIXEL FOR A MONTH AND HAD TO PLAY MINEPLEX LMFAO

      amelia obrienamelia obrienPrije 3 dana
  • How u gunna dis my man the hive like that

    AJWAJWPrije 5 dana
  • But I kinda like mindplex tho :/

    Stufy stufStufy stufPrije 5 dana
  • Hey boffy make 69 videos then stoo for like a week or so

    Tifani PottsTifani PottsPrije 5 dana
    • Also im on my mums phone cuz i dont have youtube on my phone and she doesn't like me watching u cuz of things u say but i do anyway

      Tifani PottsTifani PottsPrije 5 dana
  • I love how boffy literally is nuts but funny af

    Adrianna SebastianAdrianna SebastianPrije 5 dana
  • POST MOREEEEEE

    The Fallen squad ÙwÚ V2The Fallen squad ÙwÚ V2Prije 5 dana
  • yoooo, what happened to you gf?

    Tabin MichielsTabin MichielsPrije 5 dana
  • WILL BOFFY NOTICE THIS COMMENT? DOUBT IT. BUT BOFFY PLEASE NOTICE THIS COMMENT

    Landon CorwinLandon CorwinPrije 5 dana
  • HOW MUCH YOU ARE HORRIBLE ITS BUITUFUL I ALSO DONT KNOW HOW TO SPELL

    Cottencandy SkiesCottencandy SkiesPrije 5 dana
  • The only reason I subscribed is because.....

    Cottencandy SkiesCottencandy SkiesPrije 5 dana
  • You know what I'm just gonna say the truth

    Cottencandy SkiesCottencandy SkiesPrije 5 dana
  • Minecraft youtuber that actually doesn’t make me cringe and want to die

    Skillful CybernautSkillful CybernautPrije 5 dana
    • @The Dragon Of Canada bruh you didn’t get what I meant? of course it’s cringe

      NexryNexryPrije 7 minuta
    • @Nexry nah, still cringe, and makes me want to die more than dantbd

      The Dragon Of CanadaThe Dragon Of CanadaPrije 2 sati
    • @Nexry Think again, honestly.

      :D:DPrije 7 sati
    • yea

      keatoncorekeatoncorePrije 14 sati
    • ahem *dream smp*

      NexryNexryPrije 14 sati
  • Play Friday night funkin

    Adrien appleAdrien applePrije 5 dana
  • WHERES A NEW VIDEO!!!!?!?!?!?!?!?!

    xynz xviodxynz xviodPrije 5 dana
  • why has it taken so long for you to upload a new video;-;

    WheelChairRJWheelChairRJPrije 5 dana
  • Bedrock Mineplex Suckz More It Crashes My Game Everyrime I Join Skywars Or after 1p secnds after joining

    Chris PlayzChris PlayzPrije 5 dana
  • when will he post again

    Leo HarwoodLeo HarwoodPrije 5 dana
  • there is another... in fitmc voice The oldest anarchy server in minecraft 2b2t

    JustSome RandomAsianJustSome RandomAsianPrije 6 dana
  • Can you do a video of a mod if you damage a mob you damage your self

    MrpurpleconeMrpurpleconePrije 6 dana
  • him: *goes to hypixel*

    TerrificleTerrificlePrije 6 dana
  • Kits: claim, priest, **slave**

    Marc ForresterMarc ForresterPrije 6 dana
  • I am just going to say it. Boffy is dreams long lost brother

    cleetuscleetusPrije 6 dana
  • I jumped in a toaster

    Beth BestorBeth BestorPrije 6 dana
  • What happened to Hardcore minecraft

    Jacob NguyenJacob NguyenPrije 6 dana
  • Boffy is just dream on drugs.

    Thorluis2Thorluis2Prije 6 dana
  • I thought he was going to upload more

    Jackson HuntJackson HuntPrije 6 dana
  • Mrbeast is demoni

    ’Prije 6 dana
  • Are you ok with hidden ore stealing your vid

    ras al ghulras al ghulPrije 6 dana
    • Link?

      akwgamer25akwgamer25Prije dan
  • bruh the 3rd prison game is so bad, i joined it before you did

    jimase86 《minceraft》jimase86 《minceraft》Prije 6 dana
  • who agrees for boffy to collab with tommy again?

    Claire RicafortClaire RicafortPrije 6 dana
    • its been 2 yrs since you've collab with him

      Claire RicafortClaire RicafortPrije 6 dana
  • 2b2t

    Li HalatoaLi HalatoaPrije 6 dana
  • Make vids plz

    Masedolla OkMasedolla OkPrije 7 dana
  • ENY ONE WHO WANTS TO RAID MINECRAFT SEVERS COMMENT ON MY TEXT RIGHT HERE I WONT BE THERE BECAUSE IM LAZY

    Joseph CardosoJoseph CardosoPrije 7 dana
  • Still love that i must be listening to a 30 year old man but in reality i got rick rolled. Thought rick astely was a black dude since 1996 until 2018 lmao.

    손Son손SonPrije 7 dana
  • Ah yes the 14 year old with the voice of an adult

    NonshanNonshanPrije 7 dana
    • @MemesPosting who said it was a problem?

      NonshanNonshanPrije 6 dana
    • What's the problem?

      MemesPostingMemesPostingPrije 6 dana
  • I love your videos

    Eric LoydEric LoydPrije 7 dana
  • Hey boffy it’s me gamergod we met in VR

    Gamergod TGamergod TPrije 7 dana
  • Amoung us

    I did ArsonI did ArsonPrije 7 dana
  • I swear boffy is a smaller techno

    Andrei StanciuAndrei StanciuPrije 7 dana
  • What about hive ?

    Andrei StanciuAndrei StanciuPrije 7 dana
  • I just realised that some servers are acctually good

    SomeoneSomeonePrije 7 dana
  • 0:02 where the fuck is 2b2t

    Stizaid TL2Stizaid TL2Prije 7 dana
  • 2:27 PLEAS EBABAHAH

    crowbarcrowbarPrije 7 dana
  • 1:11 why does it sound like he's inside of a locker room

    Racecar KidRacecar KidPrije 8 dana
  • GG4HU8UG3HUGGJU-9H4NHU93GU-292HJU8HGHUGRNJIETBNIJOBGEIJEBGTWBIUEBTINTJNIBNIBNJIBFBWBJNBDIN NBDBEEBBTRIBTUIJBRGJINNBNJBWRIBJNEBGTU3IBNGREPIB N-GRSB-WBFDBNIBNBBEWUEBTBIJBNJIBBJINHBFEUIBFBNHNJ BHJV

    Kirk-Christy KuhlmanKirk-Christy KuhlmanPrije 8 dana
  • Fuk,sorry Tourette’s😂😂

    Apple_cat Cat_appleApple_cat Cat_applePrije 8 dana
  • 2b2t is dogshit but it gets a pass.

    krusty gamingkrusty gamingPrije 8 dana
  • U are my new fav Minecraft HRworldr lmao

    MAD RATMAD RATPrije 8 dana
  • I love your pfp

    SquibSquibPrije 8 dana
  • 13:22 he was wa

    LatriceLatricePrije 8 dana
  • Video idea: watching minecraft monster school videos

    ThemisThemisPrije 8 dana
    • When he remembers the password

      Say GoodbyeSay GoodbyePrije 8 dana
    • It'll be hilarious LOOOOL

      alyes samadalyes samadPrije 8 dana
    • I'll ready the bleach

      VeLeeTyVeLeeTyPrije 8 dana
HRworld